istanbul evden eve nakliyat

2005 yılında yazdım ve dedim ki
Bu Fethullah Gülen’in başında “M”yazıyor
Ne bu “ M” ? “
diye sordum.
O zaman bunlar hükümet ile
Kanka durumundalar!
Her dediklerini yapıyor AKP hükümeti…
Hop!
Savcılığa çağrıldım…
Suçum ne?
Filanca trafik polisini rencide ettin
Yok, öyle bir şey oysa…
***
Emniyetten bulmuşlar fetocu bir polis
Benden şikayetçi yalandan yere…
Güp geçirdiler mi bana 3 ay hapis cezası…
Bakın tarihi söyledim değil mi?
2005 yılı…
AKP hükümeti daha 3 yaşında o zaman…
Ben yine inatla yazdım
Ne bu kardeşim M harfi adının başında? “diye sordum…
Mustafa mı?
Muhammed mi?
Mehdi mi?
Mafya mı?

Ne?
Ne anlamı taşıyor Fethullah’ın başında M harfi?
Bugün hala cevabını alamadım iyi mi

Sonra bu Feto “ Hastayım “ayağı ile Amerika’ya gitti.
Orada iken kardeşi öldü .Bu ise dönüp ,
Türkiye’ye cenazesine gelmedi
Ben uyandım işi!
O gün yazdım…
Feto Amerika’nın emrinde bir ajan
Niçin mi bu kanıya vardım dı?
Çünkü o zaman hükümet ile hiçbir sorunu yok
Elini kolunu sallayarak gelir gidebilir ülkesine…
Ve o zamanlar her tarafta bunun gazetesi “ zaman”dağıtılıyor
Bakanlar kurulunun 3 de ikisi fetocu…
Yani ışık evlerinde yetişmiş ŞAKİRTLER var iş başında!
Bakanlar,Valiler,Emniyet müdürleri,Genel müdürler,
İş adamları,doktorlar,mühendisler,Yazarlar,
artistler filan falan kimi ararsan fetocu hepsi varlar…
Ve meydan bunların at oynatıyorlar!
E buna rağmen kardeşinin bile cenazesine gelemiyor ise bir lider
Bunda bir iş vardır elbet…

O zaman düşündüm ve dedim ki
“Bunu Amerika esir aldı “
Yazdım hemen…
Feto Amerika da esir
He…
Türkiye’de bu adama “Feto “lakabını koyan ilk kişiyim
Amerikan ajanı olduğunu yüksek sözle söyleyen
Yazan çizen Türkiye’deki yine tek gazeteciyim…
O yıllar kimseden çıt yok…
Benim dışımda herkes “ Hoca efendi “deyip
Yalakalık yapıp duruyorlar…
E adamlar kaptılar mı bana gıcık
Sudan bahaneler ile adliye ye çağrıldım
Belki 50 kez…
16 tane hapis cezası aldım
Evim satıldı tazminatlara ödedim…
İncir ağacı diktiler ocağıma yani!


Bugünlerde demokrasi meydanlarında
Türk bayrağı elinde gezip Fetoya lanet okuyan
Bazı kişiler O dönem kıçını yalıyorlardı fetonun
Şimdi göt korkusuna hepsi Tayyipci oldu (!)
Ama ben hiç değişmedim
Ta… 2005 yılından beri çizgimi hiç değiştirmedim
Feto konusunda…
Israrla bu adam Amerika’nın emrinde bir hain
diye yazdım durdum yıllarca…

Bilen okurlarım biliyorlar zaten…
Şimdi beni yolda filan görünce
Sen çok haklıymışsın helal olsun sana “filan deyip duruyorlar
He…
Unutmadan…
Kardeşinin cenazesine niçin mi göndermedi Amerika?
Çünkü Feto uçağa atlayıp gelip cenazeye katılsaydı
Emrindeki tüm devlet görevlileri
Hoca efendinin elini öpmek için oraya gideceklerdi
Böylelikle de hepsi ifşa olacaktı!
Onun için izin vermedi Amerika…

Çünkü fetonun adamları lazımdı!
Kozmik odaya gireceklerdi daha…
Türk ordusunun Atatürkçü genarelleri,amiralleri
Sudan bahaneler ile kurulan kumpaslar ile hapse konulacaktı
Yani işi vardı Amerika’nın feto ile
Sırası değildi şimdi kardeşinin cenazesine gitmek için
Onun için önceden numaradan ağlayan feto
Bu sefer cenazeye katılamadığı için
vicdan azabından ağlamaya başlamıştı
Bakın ben bunları şimdi değil
Yıllar önce yazdım

Kumpası yazdım
Ergenekon ve balyoz operasyonlarının
bir Amerikan düzmecesi olduğunu belirttim
Hatta Recep Tayyip Erdoğan’ı
öldürmek istediklerini bile yazdım…
Hatırlayanlar bilir
O zaman başbakan Recep Tayyip…
Sıkıştı kaldı makam aracında
Balyoz ile kırıp çıkarttılardı içinden
O zaman uyanamadı!
17 aralık operasyonunu uyanamadı!
Ve ilk ne zaman mı uyandı?
Genel kurmay başkanı İlker başbuğ
Hapse konulunca…
Uyanmıştı Erdoğan ama geç kalmıştı…
Örümcek ağı gibi yurdu sarmışlardı…

Ve ben Feto ile Tayyip kavga edecekler
Dedikten 45 gün sonra film koptu

Diyeceğim…
Bu zaman kadar her dediğim çıktı
Hiç ama hiç yanılmadım

Hatta 28 Şubat tarihinde DARBE başlıklı yazımda
Post modern darbe beklerken
Ordu içindeki fetoculardan darbe gelebilir
diye yazdım.
Ben gördüm geleceği!
MİT göremedi…
Ben hissettim gelecek tehlikeyi
Tayyip beklemiyordu böyle bir darbe girişimini

Şimdi de diyorum ki
Amerika fetoyu bize iade filan etmez
Zehirleyip öldürür
Üzüntüden vefat etti deyip geçiştirirler
Ve ölüsünü bile vermezler bize
Orada gömerler…
Çünkü Fethullah Gülen
Çoktan Amerikan vatandaşı olmuştu
Dinler arası diyalog diyen bir adam zaten
Müslüman topraklarına yakışmazdı
Doğduğu topraklara ihanet eden adamın
Cenazesi şehitlerimizin ruhlarını rahatsız ederdi

Onun için sorun etmeyin…
Feto getirilse ne getirilmese ne?
Siz hazırlıklı olun!
Amerika bu!
Piçler ülkesi…
Her türlü orospuluğu yapacaktır yine !

SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞ :

YORUM YAP

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir